Utilitzem galetes per millorar la teva experiència de navegació i analitzar el nostre trànsit. En fer clic a «Acceptar totes», acceptes el nostre ús de galetes. Més informació.
Cal descarregar les entrades al mòbil (o bé portar-la impresa) al finalitzar la compra o en qualsevol altre moment accedint al MEU FESTIVAL. Si t'apliques algun descompte caldrà acreditar-lo en l'accés a la sala. Consulta les edats recomanades i d'accés a la sala de cadascun dels espectacles.
L'organització es reserva el dret de modificar l'aforament de la sala i la ubicació dels espectadors en totes les funcions segons l'evolució de la normativa marcada pel PROCICAT pel que fa a les restriccions per evitar la propagació de la Covid19.
Abans de fer el pagament, tingues a punt el telèfon mòbil. Pot ser que la teva entitat bancària et demani introduir alguna dada més per confirmar l'operació. Si tens algun dubte o problema sobre aquest procés d'autorització posa't en contacte amb la teva entitat bancària.
Per a la Nobel Elfriede Jelinek, el refugiat és ara ma- teix el gran símbol de la qüestió europea, dels seus valors (qüestionats) i dels seus pecats. El text, basat en la tragèdia Les suplicants d’Èsquil, retrata amb duresa una societat cínica i d’un racisme latent. El di- rector Guy Cassiers ha passat pel filtre poètic aquest text colpidor per crear un espectacle d’emocions intenses sobre l’odissea dels desplaçats i el seu pati- ment, i també sobre la impotència d’Europa, incapaç d’assumir aquest repte humanitari. Un muntatge on els cossos dels ballarins assumiran el sofriment físic d’aquest viatge, envoltats per les inquietants atmos- feres pictòriques d’El Bosco.